Docenienie


Nie wiem, czy się chwaliłam... pewnie nie. [a więc] Chciałabym pochwalić się tym... jak mnie doceniliście. Naturalnie wszystko jest w "tak ocenili i docenili", ale chciałabym i tu... Zostałam najlepiej oceniona w miesiącu styczeń, na Dark-evaluation oraz przeprowadzono tam ze mną wywiad. Jestem z siebie dumna. Chciałabym Wam podziękować za to docenienie... a wszystkie miłe słowa w komentarzach i nie tylko. Trudno jest wyrazić słowami to ciepło, które rozlewa się delikatnie niczym słodki miód. Słodko, słodko, słodko.

Chciałam też napisać coś tak lekko, naturalnie i prosto jak Topol. Bo on tak potrafi.  Cokolwiek przeczytam na jego kawałku sieci... dociera do mnie bez żadnych oporów i nie czuję się, jakby dopiero co przebrnęła przez "Krzyżaków". Nazwałabym to specyfiką stylu, bo moje wypociny czyta się równie łatwo i lekko, jak brnie się przez śnieg. To mój hołd dla Ciebie i życzenia weny.

Słodko-kwaśność przeszła w żywą słodycz, zapchała usta swoistą lepkością niewypowiedzianych słów. A może i wypowiedzianych? Tylko zbyt szybko, chętnie, z dziecinną pewnością? Niepokój zaszył się w kącie pokoju i łypie na mnie ze złością. Nawet jego białe kosmyki skręciły się delikatnie, skręciły, a z jakim uporem! Niepokój jest niespokojny, o ile takim mógłby być. Bądź więc, bo wziąłeś mnie całą.

Nawet sny zaczynają działać dla mnie.

Hunter - Fantasmagoria

Topol pojawia się na
swiat-wg-topola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdy komentarz.